Buzuki

T'interessa aprendre a tocar el buzuki?

Shine School of Music de Barcelona ofereix classes de buzuki amb un professor qualificat i amb una àmplia experiència. L’escola ofereix una formació de qualitat en buzuki.

Contacta amb nosaltres per a més informació sobre les classes de buzuki a Barcelona. O prova les nostres classes de buzuki en línia.

Cursos de buzuki Intensius i Extensius disponibles per a tots els estils de buzuki:

– Classes de buzuki clàssic
– Classes de buzuki folk

A l’Escola de Música Shine, el pla d’estudis s’elabora a mida de les necessitats de cada alumne, segons l’edat, el nivell musical i l’estil de música escollit. Cada alumne és una persona amb necessitats i preferències musicals diferents, i el considerem individualment en tots els aspectes de l’ensenyament.

Totes les classes de buzuki són particulars i personalitzades dins del pla d’estudis de l’estil escollit, per adaptar-se a cada alumne.

Contacta amb nosaltres per a més informació

El bouzouki o buzuki és un tipus de llaüt grec. Té cordes d’acer i es toca amb una pua que produeix un so metàl·lic agut, semblant al d’una mandolina però més greu. El mànec llarg té trasts i està unit a un cos arrodonit de forma semblant al del llaüt àrab i al del baglama turc.

L’instrument té una llarga història a Grècia, i avui els sons i les melodies del buzuki són una part important i sovint essencial de la música pop grega. S’utilitza sobretot en la música popular grega rebétiko, i els acords del buzuki són distintius i recognoscibles.

Hi ha dos tipus de bouzouki: el buzuki de tres ordres (trichordo) i el bouzouki de quatre ordres (tetrachordo), el primer amb 6 cordes i el segon amb 8. El solista Manolis Chiotis va introduir una afinació de tipus guitarrístic per al seu tetrachordo i va trobar que s’adaptava millor al tipus d’interpretació que l’havia fet famós. “Avui dia, el tetrachordo és el bouzouki més utilitzat en la música grega, tot i que alguns tradicionalistes encara prefereixen el trichordo, especialment per a l’antic estil de tocar rebétiko”.